Tuesday, July 28, 2009

SaLaM PeRkeNaLaN..

Salam perkenalan untuk semua sahabat-sahabatku tidak kira dimana juga anda berada hehehe..
ni saje suke2 wat blog isi masa lapang anyway untuk pengetahuan korang aku dah keje kat UiTM JB ni dah setahun lebih Induksi dah pegi BTN pun dah pegi kawin je belum lagi hahahaha.. xpe korang tunggu je berita baik dariku ya insyALLAH ada jodoh tak kemana.. banyak sangat kenangan yang tak boleh nak aku lupakan sejak keje kat cni samada manis or pahit sume ade..
x kisahlah yang penting skang aku happy dengan cara aku orang x suka dia punya pasallah :-) janji aku happy.. oklah xda ayat nak tulis panjang2 kat sini nantilah cari idea dulu tp korang kenalah selalu mengikuti blog aku ni hehehe..

1 comment:

  1. hola ani..selamat berkarya dan bernukilan..disinilah tempat kita untuk meluahkan segalanya..tiada sekatan tiada batasan..:)

    ReplyDelete